sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Haudan merkitys

Nyt olen päättänyt sen että järjestän Alpolle sukukiveen nimilaatan. Olen miettinyt millainen se pitäisi olla ja mitä siinä pitäisi lukea. Olen taas tuntenut sellaista vihaa appiukkoakohtaan että ajattelin jos kirjoittaisin siihen seuraavasti "poika xx hyvä yritys mutta huono lopputulos" ja sitten päivämäärät. Se on ihme miten jotku sanat voivat kaluta sisuksia, tietyt lausahdukset saavat minut tuntemaan sellaista vihaa että oikein mahassa velloo.

Haluan että minulla on jotain konkreettista siellä haudalla, nimi päivämäärät ei vain kukat ja kynttilä. Siellä on kuitenkin minun rakkain, omaa lihaa ja verta. No nyt en taida jaksaa kirjoitella enempää, ikävä kova, viha suurta mutta onneksi rakkaus joka on vielä suurempi kaikista <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti