tiistai 21. elokuuta 2012

Saisinko ne siniset silmät ja vaaleanpunaiset lasit takaisin

Niin minun piti pitää taukoa mutta toisin kävi, tuli ajatuksia ja vihastuksia ja kaikkea muuta.
Taas tuo sosiaalinenmedia aiheuttaa mulle vaan niin suurta vitutusta en mä vaan voi sille mitään, ei musta ole kiva olla tälläinen kaipaan sitä sinisilmäisyyttä ja lapsenomaista tietoa maailman pahuudesta. Mun tekisi mieli huutaa et mikään ei ole varmaa kuin epävarma, mutta tää on nyt mun oma kohtalo enkä sitä voi muuttaa.

Toinen asia on tämä Marianna Alasen kokema kohtukuolema, en kauheasti pidä siitä miten asiat uutisoidaan lööppi "synnytti kuolleen tytön" ja sitten asiaosuus on vaan että näin ja silleen, asiasta ei kerrota sen enempää, kuinka raskas se oikeasti on tai mitään muuta se nyt vaan on ja siinä se. Juuri se mua ärsyttää kun käyt vaikka vau.fi sivuilla katsomassa keskusteluja joissa "älyhoi älä jätä" nimimerkillä varustetut ihmiset keskustelevat asiasta ja se menee suht näin.

-Siis aivan kamalaa mitä sille vauvalle kävi? toivottavasti ei kuollut.....
- Joo siis kuolihan se se synnytti kuolleen tytön!
- OMG siis varmaan se johtuu sen iästä, koska siis sehän oli jo 34-V... daa tai sit se oli joku kehityshäiriö....
- Joo no ei nyt varmaan johtunut iästä, kun ei toi nyt ole ikä eikä mikään.
- No johtukse tosta kun se vauva oli perätilassa? sen takia varmaan kuristu napanuoraan....

Siis joo voi OMG ja V-itututus sentään ihmiset voisivat hankkia aivot, ja tosiaan nyt ne päätyivät sitten siihen että kyllä se on se ikä....
Ja toinen on siellä keskustelussa..

- Harmillinen juttu, mutta hyvä muistutus siitä että jos liikkeet vähenee niin heti soitto synnärille ja pla pla.

Pitäisikö tälle henkilölle antaa papukaijamerkki koska hokaisi jotain mitä meille ei neuvolassa välttämättä kerrota tai jotain mikä ei varmasti ensimmäisenä tule mieleen koska kukaan ei puhu tästä...

Minä omasta mielestäni tunsin vikat liikkeet maanantaina, mutta lääkäri sanoi että poika olisi ollut jo kuolleena kauemmin, ja se että jos liikkeet loppuu ne loppuu yks kaks ei siinä välttämättä ole mitään tehtävissä. Jos joku tapahtuu se tapahtuu eikä aina asioille ehdi tekemään mitään, niin voihan ne vähentyä mutta meidän tapauksessa ne loppuivat oli aktiivista ja pam.

Niin eli minun mielestä pitäisi asiasta uutisoida paremmin ja kertoa millainen helvetti maanpäällä on kun on lapsen kuolema taustalla, mua ärsyttää noi pikkusielut jotka luulee tietävänsä mistä puhuu ja kehtaa vetää idioottimaisia johtopäätöksiä, tottakai jossain on pakko olla vikaa ehkä äidissä jos ei lapsessa, aivan varmasti se poltti tupakkaa tai joi raskausaikana, ihan oikein että sille käy noin....

Niin mua ärsyttää, mua saa ärsyttää koska saatan tietää asian jos toisen liittyen kohtukuolemaan, ja siihen millaisia tunteita se tässä äidissä ja isässä herättää, siitä pohjattomasta surusta joka on läsnä joka päivä, niistä typeristä lotkautuksista, olette vielä nuoria, ehditte vielä... niin se ei tuo minun poikaani takaisin, ei se uusi vauva muuta sitä faktaa sitä asiaa että olen jo yhden lapsen synnyttänyt, kaipaan sitä lasta enkä halua korvata häntä, se ei ole sama asia.

Niin en pidä ihmisistä jotka ei ymmärrä mistään mitään, en pidä siitä että asiat kerrotaan vähätellen ja jos kyseessä on julkisuudenhenkilö sitä mässäillään vielä vähän enemmän.

Sellaisia aivohöyryjä Alpon äiti täällä päästelee, kohta on 7kk ovella voi kuinka aika menee nopsaan ja ikävä kasvaa <3 rakkaus on ikuista ja raastavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti