torstai 31. toukokuuta 2012

Arkista asiaa..

Olen kipeänä, nuhakuume ällötys olo. Mutta muuten samoilla mennään. Mun täytyy nyt esittää pieni purkautuminen koskien sosiaalista mediaa Facebookkia. Huomasin toissa päivänä kun eräs ystävälistalla oleva rouva oli kommentoinut ystävänsä ultrakuvaa. Sanoin miehelleni että ohhoh, minä itse en uskaltanut laittaa mitään vasta kun olin kahdeksannella kuulla laitoin ystävälle mahakuvan ja sekin oli virhe.. Niin tämä joku iloinen odottaja oli laittanut sen ensimmäisen ultrakuvan ja kirjoittanut " siellä se kölli, oli ihan oikean kokoinen viisisenttiä ja laskettuaika pysyi samana 7.12" sitten oli ihmiset onnitellut jo etukäteen oikein roppakaupalla....

Meinasin postaukseen laittaa että no kuuleppa... Mutta pah annan olla jokainen tyylillään, se että ikinä en itse sitä tekisi ei tarkoita ettäkö se olisi väärin. Olen vaan usein ihmetellyt mitä kaikkea ihmiset faceen laittaa..
Ja kuten odottajana itsekkin tiedän on odotusaika erittäin epävarma ja kaikki voi mennä pieleen kun sitä mahayhteyttä ei ole jotta näkisit mitä siellä tapahtuu joten itse en seuraavalla kerralla laita yhtään mahakuvaa, iloitsen raskaudesta himassa neljänseinän sisällä jottei kukaan vahingossakaan huomaa että täällä taas odotetaan. Mutta meinaan nauttia mahasta, asukista ja kaikista vaivoista jos meille plussa joskus siunaantuu, en meinaa antaa valtaa möröille vaan menen rohkeana taas uuteen vastoinkäymiseen. Minä olen sellainen luonne että en jaksa murehtia, ajattelin aina että kuolisin synnytykseen mutta se olisi ollut silleen ok, en pelkää omaa lähtöä, tosin en meinaa sitä vauhdittaa mutta murehdin enemmän rakkaitani. Minä tiedän että minä en sitä hokase enkä joudu sen kanssa elämään vaan nämä rakkaani täällä joutuvat siitä kärsimään, siksi en sitä pelkää se kun ikävä kyllä on joskus edessä ja väistämätön.

Maanantaina tulee neljäkuukautta täyteen maailman rakkaimman pienen poikani syntymästä. olen muistellut kaikkea, laittanut haudalle kukat ja kynttilän joka viikko se ilmentäkööt meidän suurta kaipuuta. <3

Ja jos on ahdistunut ja miettii asioita liikaa ei siitä seuraa mitään hyvää, siinä väsyttää vaan itsensä.

Täällä nyt ihanan särkylääkkeen ottaneena niin kevyenä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti